Thursday, March 31, 2011

~my bekas hantaran~

askum ling2...

anies da beli bekas hantaran 4 my wedding day...sbnr nyer anies da beli bekas hantaran nie bulan 1 lagi...
anies tgk dlm arma wedding couture last year...tros heart...anies pernah ler jgk tanya dia dkt mana nak dpt bekas 2...
dgn harapan dpt ler jwpn daripd arma...apa kan daya...sampai ke sudah nan ado khabaran...al maklum ler org berniaga...mana blh slhkan diaorg...sapa nak rugi babe...
ingat x dpt da ler bekas 2...hari btuah anies dtg jgk...ada sehari 2 anies tgh melayan katalog ikea...bagus punya dok belek(tengok)....zuuuppp...anies jumpa bekas sebijik mcm arma...apa lg...tros mengajak en. tunang pergi kl semata-mata bekas 2...
yesss...finally,so arma x mo gtau pun x per...anies rembat 10 tros...senang ckit...mana ler tau nanti ada jew hantaran yg nak di tambah...

*anies ingat nak bwt sewa jgk nanti but after my wedding ler...anies nyer wedding bulan 7...
so b2b penang klu nak sewa bekas hantaran anies boleh ler email anies...

nurzuvanies_anies@yahoo.com

bekas yang di atas 2 tau...

cantik x...????

3 comments:

  1. i LOVE everything about arma touch! hehe

    ReplyDelete
  2. yups...me lurve 2...
    but 2 mahal lorrr...x kemampuan...
    only can cedok da idea...hehehe

    ReplyDelete
  3. anis kat mana beli bekas bunga tu? mahal tak? yg ada skrg kt ikea jer.

    ReplyDelete